QUÈ M’HA FET MÉS PERSONA? QUÈ VOL DIR SER MÉS PERSONA?

Tot i que sembla que en principi podria ser una frase feta, si miro el meu interior i els records viscuts (equivocacions, judicis temeraris, crítiques i les coses que, com tothom, m’ha tocat viure), podria dir que en aquest moment he arribat a una certa maduresa i equilibri, gairebé diria que no sospeso ni analitzo tant com ho hauria fet en altres temps.
–Sí, em sento molt segura davant de qualsevol situació, encara que em costi.
–Respecto les idees diferents de les meves.
–Trobo molta gent que algunes vegades no contesta quan els dius adéu. Em costa, però penso “avui no toca!”.
–Davant de la tossuderia, procuro ser tolerant. Discutir? El mínim possible.
–Respecto l’altre i, si puc, callo.
–Si la meva manera de pensar no coincideix amb la dels altres, em retiro a temps, evito discutir.
–Intento donar més que rebre.
–No deixo lloc als rancors ni a l’odi, que a la fi ens acaben rebotant a nosaltres mateixos.
També podria dir que m’ha fet més persona el fet de tenir la gran sort d’estar envoltada de bona gent; d’haver viscut tantes situacions a la vida professional i en el dia a dia, procurant trobar la part positiva, i de tenir una certa inclinació a pensar bé, en general.
Intentaré ser més persona aprenent dels altres!

Mª Teresa Rogés

21 de novembre de 2014

Deixa un comentari

